Առողջ ապրելակերպ
Նյութեր, Իրադարձություններ
05 հուն 2017
Ինչ վերաբերում է մեզին, այն պետք է լինի բաց դեղին: Եթե մեզը խնձորի հյութի գույնի է, ապա ջրազրկվել եք, իսկ եթե պարզ է, ապա ջուր շատ եք խմում և անհրաժեշտ է քչացնել: Մեզի առաջին թեստից հետո սպասեք մի քանի ժամ, հետո նորից թեստ արեք որոշելու ձեր ջրային հագեցվածության մակարդակը: Ծանր մարզումներից հետո անմիջապես անհրաժեշտ է ջրավորվել, հատկապես շոգ եղանակին: Չնայած ջուրը հագեցնում է ծարավը, սակայն այն չի լրացնում էլեկտրալիտները (նատրիում, քլորիդ, կալիում և այլ հանքանյութեր): Ջուրը և էլեկտալիտները պետք է հավասարակշռեն իրար, որպեսզի օրգանիզմը պատշաճորեն գործի:
31 մայ 2017
Ամառը խելահեղ է լինելու Savage of Sevan-ի մասնակիցների համար: Օ՝, դուք, սիրուց խենթացած ու արբած, սիրով վարակված ու տոգորված, մեր սիրելի ընկերներ, Օգոստոսի 20-ին միացեք մեզ նշելու սիրո և գեղեցկության շենշող միջոցառումը՝ Savage of Sevan Flares of Love:
30 մայ 2017
Սիրո՞ւմ եք վազել: Սիրո՞ւմ եք Գյումրին: Հունիսի 11-ին, ժամը 10:30-ին Վորլդ Վիժն Հայաստանը կազմակերպում է բարեգործական վազքի մրցույթ Գյումրիում ՝ հանուն Հայաստանում ապրող երեխաների = հնարավորությունների:
25 ապր 2017
Լողով զբաղվելու և այն վայելելու համար պարտադիր չէ լինել օլիմպիական խաղերի մասնակից: Այն արդյունավետ միջոց է բարելավելու և պահպանելու լավ մարզավիճակն ու առողջությունն անկախ տարիքից: Լողի օգտակար հատկանիշները բազմաթիվ են: Լողը կանոնավոր մարզանք է և կարող է երկարատև լինել: Ջրի դիմադրությամբ լողային շարժումները համարվում են օգտակար ֆիզիկական վարժություններ:
1 2 3 4
Սպորտային նորություններ